Главная » Статьи » Тарбие сағаттары » Коммуникативті ойындар |
Тақырыбы: Эйнштейн есебі. (логикалық есептер) Мақсаты: Оқушыларға логикалық есептер шығаруға баулу Оқушылардың топпен жұмыс істей отырып, ақыл ой өрісін дамыту. Оқушыларды ұжымдық, ізденімпаздық, жинақылыққа тәрбиелеу Барысы: Оқушыларға логикалық есеп тапсырмасы беріледі. Тапсырманың шешімін барлық ұжым бірлесе отырып, шешуі тиіс. Сонымен тапсырмамен таныс болыңдар. Бір көшеде 5 үй бар екен. Әр үйдің түсі әр түрлі. Әр үйде 5 түрлі ұлт тұрады. Әр ұлттың әртүрлі өзінің тартатын темекі маркасы да, сусыны мен үй жануарлары да бар. Есепке қосымша Норвегиялық бірінші үйде тұрады.
Ағылшын қызыл үйде тұрады.
Жасыл үй ақ үйдің сол жағында. Онымен қатар тұр.
Даттық чай ішеді.
Кім Marlboro тартса, мысық асыраушымен қатар тұрады.
Сары үйдің тұрғыны, Dunhill тартады.
Неміс Rothmans тартады.
Кім ортада тұрса, сүт ішеді.
Marlboro тартушының көршісі су ішеді.
Кім Палмалл тартса, құс өсіреді. Норвегиялық көк үйдің қасында тұрады.
Кім жылқы өсірсе, көк үйде тұрады.
Кім Winfield тартса сыра ішеді.
Жасыл үйдің тұрғыны кофе ішеді.
Швед ит өсіреді. Сұрақ Балықты кім өсіреді.
Кім балықты өсіреді? Жауабы
Қорытынды : 1. Кім белсенді қатысты? 2. Тапсырма қиын болды ма? 3. Ұжыммен жұмыс істеуде қандай қиындықтар кездесті? 4. Тапсырманы орындай алмаған себептер неде? және т.б. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Просмотров: 4358 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 3.0/1 |
Всего комментариев: 2 | |||
| |||